Vol. 8 No. 1 (2021): Revista Búsqueda Vol. 8 Núm. 1 (2021)

RESEARCH ARTICLES

Effects of the Innovation Project-Based Learning in the Training of Kinesiologist Educators in Innovation

Efectos del Innovation Project-Based Learning en la Formación de Educadores Kinesiólogos en Innovación

Jorge Ignacio Maluenda-Albornoz

e551 |

Article views 329 | PDF views 296

DOI https://doi.org/10.21892/01239813.551

Covid-19: Prevalence of negative emotions and psychological discomfort in a sample of adults from Mexico City

Covid-19: Prevalencia de emociones negativas y malestar psicológico en una muestra de adultos de la Ciudad de México

Rogelio Flores-Morales, Lucy María Reidl-Martínez, Adriana Karime Adame-Rivas

e530 |

Article views 905 | PDF views 640

DOI https://doi.org/10.21892/01239813.530

Satisfaction of quality of service in the students of the engineering faculties of the Universidad Nacional Mayor of San Marcos, Peru. A look through the SERVQUAL model.

Satisfacción de calidad de servicio en los estudiantes de las Facultades de Ingeniería de la Universidad Nacional Mayor de San Marcos, Perú. Una mirada a través del modelo SERVQUAL

Jorge Vergiú Canto

e536 |

Article views 2107 | PDF views 1419

DOI https://doi.org/10.21892/01239813.536

Perception of the Use of Mobile Applications for Coping with Stress and Managing Emotions in Pregnant Adolescents in Rural Environments in the Department of Sucre, Colombia

Percepción del Uso de Aplicaciones Móviles para el Afrontamiento del Estrés y la Gestión de las Emociones en Adolescentes Embarazadas de Entornos Rurales del Departamento de Sucre, Colombia

Leodanis Fonseca, Lina Carpintero, Kelly Romero-Acosta

Article views 1115 | PDF views 626

DOI https://doi.org/10.21892/01239813.564

REFLECTION ARTICLES

Inclusive Curriculum Programming in a Secondary School of Córdoba (Argentina) for Students with Autism Spectrum Disorder (ASD)

Programación Curricular Inclusiva en la Escuela Secundaria de Córdoba (Argentina) para Estudiantes con Trastorno del Espectro Autista (TEA)

María Laura Grosso

e521 |

Article views 1574 | PDF views 1075

DOI https://doi.org/10.21892/01239813.521

Sistema OJS 3 - Metabiblioteca |